Tuesday, April 13, 2010

刚下了一场暴风雨

暴风雨好短暂,就短短的那三十分钟,暴风雨时那风声,雨声,雷声,闪电,全都没了,只留下宁静的天空,小鸟的叫声,还有那飘落在地上的树叶,感觉暴风雨就像自己的脾气,发了个半小时的牢骚就恢复了以往平静,虽然会留下了好多不好的印象在别人的脑海里就好像暴风雨后留下满地的树叶一样,当然我也因此尽量避免在朋友面前发脾气,我好喜欢被大风吹的感觉,感觉自己就好像飘了起来,无忧无虑地飞着,好舒服~我也好喜欢看雨,感觉回小时候的自己,老是在自己家门口看着那从天而降的雨滴,滴滴答答声的感觉真棒,就好像所以烦恼都掉了出来,虽然这些雨也能让我回想起一些低落的回忆,当我第一次谈恋爱时,几乎每天都下着雨,我家还被水淹没了呢~我好爱她,直到现在偶尔还是会想起她,虽然已经不会那么的痛了,但我无法把和她在一起的那段时光抹杀掉,因为那是我非常快乐的时光,因为我的不成熟而造成了今天这个地步,或许永远都是这样了,不过我很开心,因为拥有过她,虽然男女朋友最基本的牵手约会我都没开始就结束了,但我还是很开心,现在那份爱已慢慢淡了,我希望我能不犯下之前的错误,不再执着,手放开,不约束的去喜欢,爱一个人^^
暴风雨。。。原来能让我那么感触,想起那么多。。。不管开心或不开心的,总会过去的,所有我一定要珍惜我现在所拥有的所有快乐的来源!

4 comments:

Anonymous said...

Stay the course! Despite your relationship ended when it was budding, I believe that it is still one of the most joyous moments in your life. "No pain, no gain",without losing, you will never learn to treasure and cherish. The feeling of pain is the best proof that this unforgettable relationship has been inscribed in your heart. Though it still hurts whenever you think of her,the pain will develop you to become a more mature guy in future.
It's good that you did not bottle up your feelings, rather you used blogging as a tool to alleviate your intense emotions. After that, mankind is not immortal. We need friends' concern and mental supports when we are down,lonely and helpless.
In a nutshell, I hope that you will embrace a new relationship soon and this time, you will handle it much better and wisely. No longer a boy of bashful in nature and all the best for your next "love" encounter.

kahzhing said...

lol, these theories i know since long time ago lor , but since i know who u r , haha , of cos i know tat is ur concern to me , thx a lot ^^ and somemore tis post to me is quite happy d lor ~ i write tis when i am happy ler ~ haha ,why seem like emo post jor , lol , haha

siewmin said...

wah..ur fren comment so long and detail and the language is so good. hmm... emo guy..dun emo lar.. ur happy post also so emo de.. wakakak... dun emo dun emo.. i belanja u makan seafood!! okok... settle.. blekkkk..=p just let it be .. think of the sweet memory will make u more happier. and dun try to go see rain in kampar ar.. the thunder god in kampar always emo de.. suka suka whack u then u become bbq turtle d. hahahahhaha..... stay happy k? ^^

kahzhing said...

.....i sienz jor ler~ happy post become emo post.... no emo also become emo liao .....i nid ppl understand me well ah !!!! but whatever ,我现在有点想自虐的倾向了。。。。
i try myself stay happy lar , but wat i nid i never tell , and i haven success found out ...